Op Twitter:

maandag 5 december 2011

Telefoongesprek

(Mijn tandarts heeft een leuke assistente)

'Goedemorgen, met de praktijk van tandarts L.'
'Goedemorgen, met Karin die en die. Ik wil graag een afspraak maken voor controle. Ehh, nou ja, graag...' voeg ik er lachend aan toe. De assistente doet mee.
'Vooruit, omdat u zo aandringt,' grinnikt ze. 'Heeft u een voorkeur voor de ochtend of de middag?'
We komen tot een afspraak.
'Bedankt, hartstikke fijn! Nou ja, fijn...' verbeter ik mezelf weer. 'U snapt me wel,' zeg ik lachend.
'Natuurlijk,' zegt de assistente. 'U heeft nu fijn donderdag de vijftiende om naar uit te kijken.'
'Dag!'
'Dahag.'

En dan hebben we de tandarts zelf nog niet gehad. Die pakt altijd heerlijk enthousiast mijn zenuwachtige, maar spontane ijsbrekertjes op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten