Op Twitter:

woensdag 7 maart 2012

Boeken (deel 2)

Ik zit in een positieve flow. Eerst werd ik belachelijk verwend op mijn verjaardag; daarna bleek ik de tienduizendste order te hebben geplaatst in een webwinkel (het amandelcadeautje was heerlijk) en vervolgens mocht ik van het tijdschrift gezondNU een boek of cd uitzoeken omdat mijn brief met foto was geplaatst. Titels als: 'Hoe overleef ik mijn huisarts?' en 'De wachtkamer' streepte ik door. Het vrolijke boek waartoe ik me wèl aangetrokken voelde, viel gisteren op de deurmat. Een met humor geschreven, praktische handleiding, volgens de achterflap. Met leuke tekeningen, volgens mij. Ik zeg: dank, gezondNU en dank, universum*.

Gekregen

*Dankbaar zijn voor wat je ontvangt, houdt de gulle stroom op gang. Echt, ik ben het bewijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten