Op Twitter:

zaterdag 9 maart 2013

Maart fotoproject

Net toen ik overwoog de sociale foto-app Instagram van mijn telefoon te verwijderen, kwam Flow Magazine met een leuk (Maart foto)project. 'Fotografeer elke dag een detail in je huis.' De foto's worden middels de hashtag #Flow31details gedeeld via Instagram. Het blijkt een leuk project te zijn, om zowel aan mee te doen als in andermans afbeeldingen te snuffelen. Ik ben iets later ingehaakt, maar tot zover mijn items:

Maart fotoproject #Flow31details
Koektrommel, van Erik gekregen

Maart fotoproject #Flow31details
Oilily theepot, ook ooit een verjaardagscadeau. Daarnaast mijn fleurige thermoskan, die iemand op Twitter al een keer van me wilde kopen

Maart fotoproject #Flow31details
Vrolijk potlood, dat ik al honderd keer weg heb willen gooien, maar telkens weer terug in de pot met schrijfwaren zet

3 opmerkingen:

  1. Prachtige en zeer kleurrijke foto's zitten in jou project'je.....ik word er zo blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi karin,
    ik wil je fleurige thermoskan ook wel van je overkopen !
    gr christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm, ik kan niet meer op mijn eigen blog reageren via Firefox. Even via Internet Explorer dan...

    Misschien hebben ze ze inmiddels weer bij Casa Maria op de Ginnekenweg (Breda). Ik ben er nl aan gehecht. :) Als ik de kan ooit weer tegenkom, laat ik het je weten, Christel!

    BeantwoordenVerwijderen