Op Twitter:

woensdag 4 september 2013

Nieuwe Flow in de winkel

Flow is voor mij nog steeds een blad dat ik op de dag van verschijnen ga kopen. Heeft de ene winkel het nog niet, dan fiets ik door naar de volgende. Eenmaal thuis zet ik eerst koffie. Of thee. Dan pak ik mijn leesbril of zonnebril op sterkte. Dat is meteen het enige minpunt wat ik kan verzinnen: soms heeft een artikel echt te kleine letters. Zoals een leesbijlage ooit, een romannetje was dat. Maar het zegt ook iets over mij misschien, een leeftijdsdingetje. Evengoed ben ook ik dol op alle extra's die bij het tijdschrift zitten. Deze keer zijn dat een aantal vrolijke luchtpostpapiertjes en een simplify-your-life-planner. Andere keren zijn het handige schriftjes, sluitzegels, stickers, kalenders, briefkaarten, nog meer schriftjes, memoblaadjes, raamstickers en posters. Ik doe er ook echt altijd iets mee. Zoals met de slinger die er laatst in zat.
Of wij, lezeressen, een foto wilden maken met de slinger in het midden en deze op Instagram wilden zetten. Dan zorgden al die ingestuurde foto's naast elkaar voor één lange, doorlopende slinger. Tuurlijk. Dan blaas ik mijn Instagram-account gewoon nieuw leven in en hang ik die slinger meteen op. Graag gedaan.

En nu terug naar mijn balkon. Even verder bladeren. Dan eerst mijn favoriete rubriek lezen: De boeken van mijn leven. En daarna àlle andere favoriete items. Of is dat een contradictie? Alles is mogelijk. Bij Flow.

Flow-slinger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten