Op Twitter:

dinsdag 10 december 2013

Minder = meer

Mijn kerstboom is gezet. Een bescheiden boompje, op de plek van twee citroengeraniums die maar niet mooi wilden blijven. Dat bracht mij op een idee toen ik twee dozen met kerstspullen uit de schuur haalde en naar binnen bracht. Ik zou al niet teveel doen dit jaar, maar in plaats van items tóe te voegen, besloot ik tijdelijk spullen te vervàngen. Een vaas met papieren bloemen ging er uit. Een dienblad met Marokkaans theepotje moest de weg vrijmaken. En dan nog hield ik de versieringen bescheiden. En het kerstdorp. Ik heb wat kerstdorpen en -stadjes op foto voorbij zien komen op Facebook. Heel leuk om te zien. Maar niks voor mij. Nee, in mijn dorp is het rustig. Geen kip te zien eigenlijk.

Groot kerstdorp

En toch ben ik helemaal in mijn nopjes. De kerstsfeer is er. Mijn woonkamer is gezellig. En het gepunnikte boompje is ook gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten