Op Twitter:

zondag 6 april 2014

Breakfast at Karin's

Laat iedereen maar bekvechten over hoe gezond tarwebrood nu wel of niet is. Of klagen: 'Je kunt onderhand niks meer eten!' Of voorlichten: 'Suiker, aspartaam en conserveringsmiddelen passen in een gezond dieet, maar superfoods zijn gevaarlijk eenzijdig!'
Ik smikkelde gewoon een bordje warme havermout met aardbeien en geroosterde walnoten naar binnen en mijn buik blijft voor de verandering plat, maar gevuld. Het was echt heerlijk.

Breakfast @ Karin's

Er zitten deze keer dus verse aardbeien in mijn groente- en fruittas van Odin. En een knolselderij, waar ik nu eens geen ovenschotel van maakte maar een selderijsalade voor op speltbrood. De sinaasappels komen ook wel op, evenals de wortels en komkommer. De artisjokken? Die gaan erin als koek. Ja, ik eet best gevarieerd en dat is weleens anders geweest. Dik tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten