Op Twitter:

zondag 12 februari 2012

'Pizzabodem'

Na het succesvolle recept hieronder (drie stukjes terug), wist ik natuurlijk wel dat ik dat chocolademeisje kon vertrouwen.
Vandaag heeft ze me een gemakkelijk te maken pizzabodem aangesmeerd, die niet van deeg gemaakt wordt, maar van... (tromgeroffel)... aubergine! Sodejen. Dàt is nog eens een verrassende maaltijd. Ik heb gesmuld van mijn pizza en nog een keer enthousiast opgeschept.

Zelfs voor wie niet zoals als ik gevoelig voor gluten is en af en toe tarwe een tijdje laat staan, of het boek Wheat Belly van cardioloog William Davis gelezen heeft (met veel goede redenen om eens over tarwe na te denken), is dit een leuk recept om eens wat anders te eten. Doe eens gek.

PS: Het geschreven recept en het resultaat zijn hier te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten