Op Twitter:

vrijdag 4 mei 2012

Zomerse drankjes

Toen ik gisteren een paar receptjes stuurde aan iemand die pas geleden een sapcentrifuge heeft gekocht, raakte ik geïnspireerd om zelf ook weer eens wat fruit in mijn machine te gooien. Twee appels en vier kiwi's, om precies te zijn. Heerlijk.

Vandaag stuit ik op een paar video's voor even gezonde, maar nog simpeler te maken drankjes. Geen sapcentrifuge nodig, alleen een goede keukenmachine of blender.

Laat de zomer maar komen. Ik ga alvast voorproeven. Proost.



1 opmerking:

  1. Oh, dat Lemon Blast Beauty Water blijkt echt heel lekker als het uit de koelkast komt! Dat Beauty-gedoe zullen we nog even afwachten.

    Ik heb wat Stevia-druppels (natuurvoedingswinkel) toegevoegd, omdat mijn keukenmachine de zoete dadels niet helemaal fijngemaakt kreeg. Aanrader, dit drankje!

    BeantwoordenVerwijderen