Op Twitter:

zaterdag 18 mei 2013

Buiten koud, binnen knus

Zaterdag is mijn favoriete dag. Nuttige zaken als een cursus, de was en opruimen worden afgewisseld met koffie drinken, een beetje internetten, tijdschriften lezen, Erik pesten en sinds kort natuurlijk weer balkontuinieren. Nou ja, zo natuurlijk is dat niet. Het weer werkt niet echt mee.
Met een paar Facebookvriendinnen hebben we een afgeschermd groepje opgericht waarin we over onze tuinen en balkons babbelen, foto's delen en zaad uitwisselen. Zo heb ik dankzij hen magic beans, flespompoen en reukerwten gezaaid. Maar het is nat en koud op mijn (twee!) balkons, dus vandaag houd ik het bij koffie binnen. En vermaak ik me met een toevallig gevonden BBC-video over tuinieren. Kijk eens hoe knus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten