Op Twitter:

donderdag 24 oktober 2013

Leesplek

Op de plaats van mijn comfortabele leren bank kwam laatst een wit houten halbankje dat helemaal niet in de hal past. Het zit niet eens geweldig en toch is het vanaf het meubelschuifmoment mijn favoriete, meestal zonnige, zitplek. Ik kijk er tv, luister er muziek, laad er de iPad op en lees er tijdschriften. De Flow, de Happinez, de GezondNU, de gekregen Opzij en dito VTwonen. Wel word ik kritischer. Mijn behoefte aan computerbladen is verminderd, de leesmap komt er nooit meer in en de Libelle is opgezegd.

In het stapeltje tijdschriften zaten twee gekregen exemplaren van Margriet More, die ik snel doorbladerde en opzij wilde leggen. Maar wat een verrassing. Mooie foto's, leuke artikelen, fijne blog-adressen en hee: een papieren vouwding waarbij je vingers de hoeken vullen en je nieuwsgierige kijkers een kleur laat kiezen om daaronder een tekst vandaan te toveren! Hier een Happy Happertje genoemd. Als kind was ik daar gek op en kon ik me er uren mee vermaken. En nòg, blijkt.

Tijdschriften op bankje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten