Op Twitter:

donderdag 13 februari 2014

Kokosmelk

Zelf kokosmelk maken

Of het door het tv-programma My Kitchen Rules (werkdagen rond 17.30u op Net5) komt, weet ik niet, maar ik sta weer wat vaker te knutselen in de keuken. Vandaag testte ik een smoothie van blauwe bessen uit de diepvries (Jumbo), banaan en kokosmelk. Het was de eerste keer dat ik zelf kokosmelk maakte; wist ik veel dat dat kon. Gewoon van een blok Santen zonder toevoegingen. Nou ja, 1/4 blok om het maar eens voorzichtig uit te proberen en een stuk over te houden voor een snack.

Van de mooie paarse smoothie is geen foto gemaakt, omdat hij zo lekker was dat ik meteen een proefkannetje met rietjes naar Erik en schoonmoeder Hanneke heb gebracht. Ja, zo lusten zij ook wel fruit. En 'melk'. Ik ook. Met mijn lactose-intolerantie. Ha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten