Op Twitter:

donderdag 7 juni 2012

Lievelings(producten) - deel 1

Favoriete producten

Wat? Reclame op mijn blog? Welnee. Nou ja, 't is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Op Facebook plaats ik regelmatig links naar tijdelijk gratis apps voor de iPhone of iPad. Apps die de moeite waard zijn en op andere momenten geld kosten. Ik zie dat als het delen van leuke dingen. Toch was er iemand die zich afvroeg of ik betaald kreeg voor het 'maken van deze reclame'.

Maar ook producten die niet gratis zijn wil je weleens doorgeven omdat je eraan verknocht bent geraakt. Soms is die toewijding van korte duur en moet je later je mening bijstellen of raak je uitgekeken op het spul en stop je het gebruik. Maar soms blijft het enthousiasme en geniet je iedere keer van de ervaring of het resultaat. Over dat laatste gaat deze rubriek.

Oké, de aftrap. Sinds ik ooit vernam dat zelfs baby-olie uit minerale oliën bestaat - een afvalproduct van de petrochemische industrie (petroleum) - ben ik op natuurlijke producten overgestapt. Ik ben niet merkvast, maar voor één product blijf ik Weleda nog wel even trouw: de 2-in-1 Reiniging. Een gezichtsreiniger met melk èn tonic. Zo verfrissend, dat ik - hoe moe ook - geen enkele schoonmaakbeurt oversla. Minimaal twee keer per dag ben ik met een wattenrondje en dat goedje in de weer. Mijn lievelingslotion. Voor de normale en gemengde huid. Zonder gemengde gevoelens.

Volgende keer: een product dat zowel inwendig als uitwendig gebruikt kan worden. Als 2-in-1 al goed klinkt, wat denken we dan van 160-in-1? Voor minstens zoveel doeleinden kan een potje met dat spul dienen. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten