Op Twitter:

woensdag 21 november 2012

Webshop

Omdat ik altijd al links naar bol.com op mijn weblog plaatste als er naar iets leuks te verwijzen viel, was ik ooit kort deelnemer aan het bol.com-Partnerprogramma. Nooit meer aan gedacht, tot het programma in die vorm stopte en ik drie euro kreeg overgemaakt. Hè? Bleek er zomaar een CD te zijn verkocht waar ik enthousiast over was geweest.

Daarna ben ik nooit meer actief geweest met het nieuwe programma. Tot nu. Als ik wil, kan ik al mijn favorieten in een heuse webshop plaatsen. Misschien ga ik dat wel doen. Verder zullen de links naar boeken, muziek, films of games er hetzelfde uit blijven zien. Zoals deze:

En ja, dat boek staat echt in mijn boekenkast. Ik vind het één van de mooiste boeken die ik ooit gelezen heb. Zelf ben ik een open boek. U mag weten dat ik deelneem aan het partnerprogramma. En u moet weten dat ik nooit schaamteloos reclame zal maken om het reclame maken. Als ik een link plaats, is het uit enthousiasme. Zo waarlijk helpe mij God almachtig. Voor wat dat waard is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten