Op Twitter:

woensdag 5 december 2012

Kerstgordijn

Ik had de witte klossen van Hoooked Zpagetti al een tijdje in huis. Inmiddels is mijn kerstgordijn (gebaseerd op een wandgordijn uit de Libelle) bijna af. Wat een leuk werkje, dat knopen. Als Sinterklaas vertrokken is en de doos met kerstballen uit de berging gehaald, ga ik het afwerken. Ook heb ik al een verzoekje voor eenzelfde gordijn in een andere kleur, zonder ballen.

Vorig jaar had ik enthousiast deze sneeuwvlokken geknoopt. En zoals ik laatst al zei, heb ik nu zelfs de breinaalden tevoorschijn getoverd voor deze kerstballen op z'n boerenfluitjes. Zo wil ik ook nog twee plantenhangers voor kerststerren knopen en wat ziet mijn oog vandaag? Gehaakte kerstcirkels voor in de boom! Laat die beloofde sneeuw maar komen. Binnen is het knus. Binnen hebben we koffie, mandarijnencake en wol. Zpagetti. Haak- en breinaalden. Inspiratie. Zin. Ik begin zelfs te geloven dat het met die twee linkerhanden best meevalt. Inzicht.

Zpagetti-gordijn, het begin

1 opmerking: