Op Twitter:

zaterdag 1 december 2012

Special-T?

Ik vraag me af hoeveel mensen dit apparaat met Kerst onder de boom zullen vinden. Of het zelf aanschaffen en daadwerkelijk gebruiken. Ik herinner me vaag dat mijn Senseo-koffiezetter ook thee kan maken met een speciale padhouder en theepads. Drie keer gedaan, snel weer mee gestopt. Natuurlijk was die thee best te drinken, maar deze warme drank maak ik liever met een zakje of een zeefje. Uit een waterkoker of desnoods een fluitketel. Voor mijn part met kokend water uit een kneuterig pannetje. In een theeglas of gezellige pot.

Wacht even, u lacht dat ik nog Senseo-koffie drink? Zagen we niet laatst op tv dat die pads totaal uit de mode zijn? Tja, dan maar een koffiebarbaar. Ik vind Senseo nog steeds lekker. Voor mij dus geen Nespresso onder de boom. En ook geen theezet-machine. Alsjeblieft, zeg. Zegt u er eens wat van, Consumentenbond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten