Op Twitter:

dinsdag 4 december 2012

Muziek

Grappig: sinds mijn cd-speler de deur uit is, ben ik meer naar muziek gaan luisteren. Het blijkt achteraf een goede zet om de wekelijkse leesmap te vervangen voor een doorlopend abonnement op Spotify. Muziek in plaats van tijdschriften. De inhoud van de leesmap leek steeds vaker nat geweest (door mijn voorgangers in bad gelezen? Op het toilet?) en het abonnement bleek erg lastig op te zeggen. Wèg ermee! De inhoud van Spotify is actueel en snel op te vragen.

De nieuwste van Bruce Springsteen? Drie tikjes op het scherm en hij komt de huiskamer binnen. Zus Lisa die net een nieuwe cd heeft gekocht? Blijk ik ook mooi te vinden en heb ik sneller in een afspeellijst geplaatst dan zij het plastic van het doosje heeft gehaald.

Het tv-programma Vrije geluiden? Maakt mij nieuwsgierig naar Linnea Olsson. Vinger op scherm. Tik, tik, tik. Mooi, maar even wennen nog. Het tv-programma The Voice of Holland? Dank ik voor het optreden van Ed Sheeran. Die zoeken we ook op. En bewaren we als blijvertje op de iPad. Echt waar, zonder cd-speler ben ik meer muziekliefhebber dan ooit.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten