Op Twitter:

zaterdag 22 juni 2013

Amuletje

Op Facebook kun je regelmatig meedoen aan Like & Share-acties. Een win-winsituatie, want berichten van bedrijven worden massaal doorgestuurd en consumenten maken kans op een aardigheidje. Ik ga er selectief mee om, maar toen het tijdschrift Onkruid afgelopen week twee grappige Huggy Buddhas ging verloten, zag ik mezelf de benodigde Facebookknoppen indrukken en Onkruid mijn gegevens sturen. Ik had er een goed gevoel over. Degenen die al een poosje doorhebben dat ik vaak geluk heb met dit soort dingen, verwijs ik naar De Wet van de Aantrekkingskracht. Al probeer ik bescheiden te blijven met mijn wensen en gelukjes. De knuffelbuddha werd het daarom niet; 'het lot had zo beschikt', las ik. Maar omdat mijn mailtje in goede aarde was gevallen en een glimlach teweeg had gebracht, kreeg ik een Buddha-amuletje toegestuurd. Leuk, of niet? Dank, Onkruid. En dank, Universum!

Buddha-amuletje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten