Op Twitter:

vrijdag 8 november 2013

Post

Post

Een verlaat verjaardagsgeschenk waar ik wel eerst zelf geld voor moet spenderen. Maar dan krijg ik behalve een fles parfum ook een sieradensetje met een echte amethist. Als ik tenminste binnen tien dagen bestel. Lang geleden zeg, dat ik spulletjes van Yves Rocher gebruikt heb. Hebben ze die geweldige gezichtscrème eigenlijk nog? Geen idee: het inzien van de prijs- en bestellijst lukt alleen met een loep.

Tegenwoordig ben ik meer into de producten van Weleda. Wel staat er trouwens nog een fles eau de toilette van Yves Rocher in de badkamer. Pur Désir de FLEUR D'ORANGER. Erik vond het afgelopen week nog een lekker luchtje. Een vluchtig luchtje dat me doet denken aan fijne, zonnige middagen op het strandje van een buitenzwembad in een lang vervlogen jeugd. Dat moet de geur van zonnebrandcrème geweest zijn. Ik reageer tegenwoordig nogal benauwd op synthetische en chemische geurtjes. Maar niet op deze heerlijk frisse Fleur d'Oranger. Damn, Yves Rocher. Ik ben nog lang niet jarig. Maar hebben jullie die fijne, verjongende dagcrème nog? En waar zijn in 's hemelsnaam mijn leesbril en mijn loep?

1 opmerking:

  1. Wie trouwens weleens wat van Yves Rocher wil proberen zonder mailings te ontvangen, stickers te plakken of prullaria in het pakje te vinden, kan tegenwoordig ook bij bol.com terecht. Kijk daarvoor in de categorie Mooi & Gezond of zoek op de naam van het cosmeticabedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen