Op Twitter:

zaterdag 9 juli 2011

Bieb

Hè, zijn de drie weken alweer voorbij? Yep, de bibliotheekboeken moeten vandaag terug. Maar ik vermaak me nog volop met dat boek over Bach Bloesemremedies, dat kookboek van Jamie Oliver en die tips en trucs van Photoshop-expert Scott Kelby.

Verlengen dan maar. Dat kost me zo'n twintig seconden. De app De Bibliotheek opstarten, de geleende boeken die op het scherm van mijn telefoon verschijnen even aanvinken en op de knop Verlengen tikken. 'De kosten voor het verlengen van deze items bedragen € 0,00. Gaat u akkoord met deze kosten?' Vooruit dan maar.
Misschien waren het maar tien seconden. Die ervoor zorgden dat Bach, Oliver en Kelby lekker tot 6 augustus in inspirerende letters bij me blijven wonen.

(In de app zit trouwens ook een verlanglijstje. En een optie om boeken te reserveren. Alleen niet om te zien of boeken daadwerkelijk aanwezig zijn in een filiaal).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten