Op Twitter:

maandag 4 juli 2011

Het balkonleven - Vette oogst rijspeulen

Harvest

2 opmerkingen:

  1. Ha Karin,

    Was op zoek naar iets anders bij mijn favorieten, toen trof ik jouw oude weblog aan; door Paul, jouw buurman, me ooit aangeraden. Hij helpt me bij computerproblemen.

    Wat ziet het er mooi uit en wat bewerk jij die foto's prachtig (nemen trouwens ook)
    Zie je haast nooit op straat, hoe gaat het met je?

    Rijspeulen ken ik alleen van de markt. Ik houd het maar op fuchsia's die het deze zomer geweldig doen. Maar als het oorlog wordt, heb jij van je balkon te eten, al schijn je de zaaddozen van de uitgebloeide fuchsiabloemen in te kunnen maken tot een soort van kappertjes. Nooit geprobeerd.

    Hartelijke groet van overbuurman Roelof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, Roelof!

    Alles goed met je? Wat leuk dat je hier reageert. Als het oorlog wordt, zal ik de oogst met de buurt delen. Maar goed dat er ook nog zo'n vijf aardappels en een paar aardperen te verwachten zijn. :)

    Van Fuchsia's wist ik dat niet, wel van Oost-Indische Kers (die echter nog niet bloeit bij mij).
    Maar jij hebt toch altijd wel het mooiste balkon van de hele buurt!

    Ik hoop je gauw weer te spreken. Zal maar eens op de hoek gaan posten als hang-oudere of zo. :)
    De foto's bewerk ik voornamelijk op de iPhone. Ook al zo'n hobby. Dank voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen