Op Twitter:

zaterdag 30 juli 2011

Cadeautjes

Op zoek naar een travel journal voor Sem en een leuk cadeautje voor baby E. - die beiden jarig zijn, terwijl Sem vier maanden in het buitenland gaat werken - belandden we in de straat waar onder andere het leuke winkeltje Casa Maria gevestigd is. Iets verder bleek een geweldige cadeauwinkel te zitten die ik nog niet eerder had gezien. Zelfs Erik was enthousiast. En ik? Ik had er àlles wel in willen laten pakken. In vrolijk gekleurd papier ook nog.

Ik weet niet hoe dat bij u is, maar mijn humeur gaat van zulke dingen - als het al nodig was - echt omhoog. Daarom houd ik ook zo van het tijdschrift Flow, denk ik. Vrolijkheid ten top. En van een site als deze: Haken en meer. Doe mij al die gekleurde wol!
Op dit moment ben ik bloemen- en hartjesslingers aan 't haken. Geen idee waar ik die op ga hangen. Eigenlijk zijn ze ook leuk om cadeautjes mee in te pakken. En wat moet ik dan? Nieuwe cadeautjes kopen. Inderdaad. Daar is helaas niks aan te doen.

3 opmerkingen:

  1. Was die geweldige cadeauwinkel toevallig Dille en Kamille? Echt fijn dat die nu ook in Breda zit (Veemarktstraat).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik zal volgende keer even kijken hoe de winkel heet (Ginnekenweg). Fijn te weten dat er een Dille en Kamille is. Zal daar eens gauw een keer gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het winkeltje heet Kixa, als ik het goed onthouden heb. We zijn er vanmorgen nog langs gereden.

    Ja, gevonden:
    http://www.winkelabc.nl/kixa-p-5417.html

    BeantwoordenVerwijderen