Op Twitter:

maandag 29 augustus 2011

Het bewijs dat meditatie werkt

Via een ontvangen link stuit ik vandaag op een filmpje over meditatie. Kan ik mijn huisarts inruilen voor deze dokter David Hamilton? Hij vertelt met een leuk accent over de voordelen van mediteren en gaat een grapje op het eind niet uit de weg.

Ik doe het te weinig, mediteren. Gestimuleerd door het filmpje, ga ik er daarom meteen mee aan de gang. Een half uur later heb ik een afspraak voor een energiebehandeling. De betrouwbare magnetiseur (daar kom ik nog een keer op terug) weet mij te vertellen dat het met de rust in mijn hoofd wel goed zit.
Ik moet lachen en zeg dat dat het effect van de meditatie moet zijn. Die dokter Hamilton heeft het bij het rechte eind. Als dat ook voor de verjóngende werking van meditatie geldt, dan heb ik voor mijn hangende huid ook weer hoop. Dus als u het niet erg vindt, dan trek ik mezelf nu terug en ga voor de rest van de dag in kleermakerszit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten