Op Twitter:

dinsdag 30 augustus 2011

Post

Je hebt anderhalf jaar gespaard, belastingteruggaves opzij gelegd, nieuwe versies afgewacht, tijdelijke problemen opgelost, je spaardoel nog eens goed overdacht en eindelijk is het dan zover. Je besluit tot aanschaf over te gaan.
Je bestelt en betaalt bij dixons.nl omdat het item op voorraad is en morgen geleverd wordt. Om een dag later te vernemen dat het magazijn een storing had. En nog een paar dagen later dat een deel van de order nog in bestelling is en dat het snel leverbare, belangrijkste onderdeel daarom is blijven liggen. Je baalt dat je niet gewoon de winkels bent afgelopen en zo nodig online moest bestellen.
Je leest na een telefoontje en een paar e-mails het bericht: 'Ik kan voor u de order splitsen zodat u alsnog een deel van de order ontvangt. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,' en je antwoordt in gedachten: 'Ja, dat kùn je, maar dóe je dat ook?' en typt: 'Ja, graag! Bij voorbaat dank.'

En dan, een week later, komt er een gezellige mail en kun je de order volgen. De status verandert per uur. Met uiteindelijk deze heuglijke update:

Post

Geen opmerkingen:

Een reactie posten