Op Twitter:

donderdag 8 september 2011

Flow-agenda

Het gaat goed met het vrolijke tijdschrift Flow. Het stimulerende blad heeft inmiddels een grote schare (voornamelijk vrouwelijke) fans. De simpele video die ik afgelopen winter met mijn telefoon maakte toen ik een nieuwe editie van Flow ging kopen, is meer dan tweeduizend keer bekeken.
En wat te denken van die run op de Flow-agenda afgelopen jaar? Fora stonden vol met verhalen van vrouwen die stad en land afreisden om een vroeg exemplaar te bemachtigen. Anderen bestelden het gewilde ding online en lagen hyperventilerend voor de brievenbus.

Goed nieuws. De (driedelige) agenda voor 2012 is uit. Hopelijk belandt hij over drie maanden onder onze kerstboom. Zoveel geduld heb ik wel. Maar ik moet het de dames van Flow nageven: deze liefhebster van gadgets, met een agenda op haar beide iDevices, kiest ook deze keer gewoon weer voor papier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten