Op Twitter:

dinsdag 6 september 2011

Testing, testing - vervolg

Nog eens even een testje met wat html-code.

Dan kan ik u intussen mooi vertellen wat een fantastisch apparaat die iPad2 is. Niet alleen muziek maken is leuk, maar zoals verwacht is ook lezen fijn, tv kijken heerlijk (o.a. Uitzending Gemist), op internet surfen gemakkelijk, YouTube-filmpjes bekijken ideaal en mail binnenhalen snel. Ook Erik heeft het apparaat graag in handen. Hij doet ongedwongen mee aan potjes Mens Erger Je Niet en laat hij nou ook virtueel pottenbakken leuk vinden! Zelf kwijl ik bij interactieve tijdschriften en blijk ik een zwak voor bordspellen te hebben.

Een prachtig bordspel als Ticket to Ride kost iets meer dan vijf euro, maar het loont om tijdelijke koopjes in de gaten te houden. Zo was Monopoly laatst sterk afgeprijsd en Rummikub heb ik een keer gratis binnengehaald. Vergeleken bij Nintendo DS-games zijn de bedragen een lachertje. Er is maar één minpuntje: met zoveel leuks is het al gauw weer tijd voor de oplader. Maar goed, dan kan ik tenminste even aan de afwas. Want dat doet de iPad niet. En mijn vaatwasser sinds kort evenmin.

Ticket to RideTicket to Ride

Pottenbakken Pottery HDPottery HD - in de oven

Monopoly Here and NowMonopoly - huizen plaatsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten