Op Twitter:

zaterdag 11 december 2010

Fans!

Een paar maanden terug zag ik het één keer op tv: het SBS-programma Fans! Nu stuit ik bij Programma Gemist op de rest en heb ik bijna alle afleveringen aangeklikt.
Als u graag naar Man Bijt Hond kijkt, is dit een aanrader. Mensen vertellen verbaal en non-verbaal hun verhaal, terwijl ze worden gevolgd naar de (anti-)climax van de avond: vaak het optreden van of ontmoeting met hun idool. De fans tonen hun emoties en zwakheden en stellen zich open en kwetsbaar op. Tussen de fans onderling woedt er soms een strijd.

Ik heb nog één aflevering te gaan. Die met het idool Jannes. Geen idee wie dat is. Zo heb ik net ook voor het eerst kennisgemaakt met zanger Stef Ekkel. Ook leuk: de afleveringen met fans van Grad Damen, Lady Gaga, Corry Konings en BZN. Boze fans bij de laatste twee.

Minstens zo leuk: De fans bij Koefnoen. Het idool? Ab Klink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten