Op Twitter:

vrijdag 3 december 2010

Groente- en fruittas (1)

Ah, de Odin groente- en fruittas heeft een lekkere, winterse inhoud. Met de knolselderij ga ik een eerder succesrecept maken: Ovenschotel met knolselderij en ui. Ik herinner me dat ik destijds drie keer opgeschept heb en dat ook Erik er van smulde. Spruitjes vind ik altijd heerlijk in dit gerecht uit de Allerhande: Kipfilet met gemarineerde groenten uit de oven.

Het hoogtepunt wordt de sinaasappel-amandelcake die ik al een paar keer gemaakt heb, waarbij de (onbespoten) sinaasappels gekookt worden en daarna met schil en al in de keukenmachine gaan. Ik maak er een suikervrije versie van, die verrassend lekker bij de koffie is.

Ik wens u ook smakelijk eten en een warm weekend.

Odin 03-12-10: pompoen, knolselderij, spruiten, Navelina-sinaasappels en appels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten