Op Twitter:

maandag 6 december 2010

't Is nog aan

Gelukkig.

9 opmerkingen:

  1. Ik ben vergeten te kijken.
    Ik had trouwens niet verwacht dat ze nog bij elkaar zouden zijn.Ze stralen helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hè! Ik heb de uitzending ook niet gezien. Wel gelezen dat boer Peter en zijn Hanneke uit elkaar zijn. Daar keek ik dan weer van op.
    Verder heb ik het allemaal niet zo gevolgd, maar je ziet dat ik wèl op de hoogte ben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dit stukje had ik gemist. Hij is nog steeds niet erg spraakzaam. Hopelijk komt dat enkel door de camera's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ellen, nee ik denk dat hij zonder een camera nog introverter is. Ik las van de week ergens dat hij een rol in een Hongaarse speelfilm aangeboden gekregen heeft. De vreemde taal is geen belemmering, hij gaat een doofstomme spelen.
    En wat ik nog meer las over de nieuwe boeren is dat één van hen (ik geloof die met die autenthieke witte Hema onderbroek) zich tijdens de opnames vergrepen heeft aan Yvon, hij is met schuim op de mond afgevoerd. Ik vrees dat we dit niet te zien krijgen.

    Voorts hoop ik dat Cynthia een herkansing krijgt. Het zal stil zijn op straat de komende zondagavonden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Arme Yvon. :)
    Wie is Cynthia?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, wie is Cynthia? Kan het zijn dat ik anoniem ken? Ik herken de humor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk ook te weten wie Anoniem is. Maar het grappige is dat je dat nooit zeker weet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cynthia is de relevatie van bzv 2009. Een moderne uitvoering van Assepoester. Voor je bijgevoegde link aanklikt kun je beter even je blaas legen, ik weet niet wat de foto's met je doen.
    Kennen jullie de beruchte scene niet dat de verliefde boer (die met de bolle rode wangen) en zijn verse vriendin op de motor stappen en Cynthia vanaf het boerenerf de twee tortelduifjes uitzwaait en weer gelaten overgaat tot de orde van de dag, de afwas en een dweilbeurt. Ik las net dat ze nog steeds geen partner heeft en gezellig druk is met haar werk.

    Link: http://www.google.nl/images?q=Cynthia+boer+zoekt+vrouw&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_nl&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=tK0CTaTYDMWeOtj_5aYB&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=3&ved=0CC4QsAQwAg&biw=1419&bih=655

    ps: niet bewust anoniem, maar moet bij reageer als wat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even de link gevolgd, want die scene herinner ik me inderdaad. Nu weet ik ook het gezicht er weer bij.

    't Is wel bewonderenswaardig. Ze stellen zich kwetsbaar op met de camera erbij.

    BeantwoordenVerwijderen