Op Twitter:

donderdag 17 februari 2011

Cadeautje

Wie wat bewaart, die heeft wat.
Zo had ik nog cadeaubonnen van De Tuinen, van bijna een jaar geleden. Sommigen bewaren bonnen wel héél erg lang, zie bijvoorbeeld hier. De mijne waren tenminste nog geldig. Wat ik daarvoor uitgekozen heb? Ten eerste een setje bergkristal, rozenkwarts en amethyst, waarvan het verhaal gaat dat ze energie geven aan een kan water. Natuurlijk geloof ik niet echt in dat structuurverhaal, maar ik ben gek op mooie stenen en vind ze erg leuk in mijn glazen kan. Dat ze één keer per maand door de zon moeten worden opgeladen, helpt ook mee aan het sprookjesgevoel. En verder, nu ik toch een beetje op de puur natuur-toer ben:

Doucheschuim zonder chemische toevoegingen. Weleda verstopt vaak een extraatje; zo zit hier nog een flesje rozenolie achter de verpakking.

Wat een fijne cadeautjes. Met terugwerkende kracht dank aan de gulle gever.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij moeten ze laden in de volle maan. Je kunt ze ook onder stromend water afspoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van die volle maan las ik ook ergens, Joke. Volgens het bijbehorende briefje kunnen ze in de zon. De volle maan klinkt spannender!

    BeantwoordenVerwijderen