Op Twitter:

woensdag 2 februari 2011

Canvas

Lente

Voor het eerst in mijn leven heb ik een (iPhone-)foto op Canvas af laten drukken. De fotoservice van het blad Margriet stuurde een melding dat er nu ook vierkante foto's gebruikt kunnen worden en dat er een korting geldt voor canvas. Een leuk project om eens uit te proberen.
Vandaag (binnen drie dagen!) werd de foto al geleverd. Ik ben dik tevreden. Ook over het feit dat dit doek een middagje restyling teweeg bracht. Een schilderij verplaatst, een hoek heringedeeld en spulletjes verwijderd. De canvasfoto hangt nu wat eenzaam aan een grote muur, maar ik zie mezelf in de toekomst nog weleens zo'n doek bestellen. En ik denk dat Baby E. er ook goed op zou uitkomen. Schrap het scrapbooken! Leve het canvassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten