Op Twitter:

woensdag 30 maart 2011

Het lied van de grotten

De boekenbonnen liggen klaar, maar ik ga ze pas inleveren als ik mijn huidige boek uit heb. De wetenschap dat de nieuwe gewenste dikke pil sinds gisteren eindelijk in de winkel ligt, is genoeg. Waar ik het over heb? Over het zesde en laatste deel van de serie De Aardkinderen natuurlijk: Het lied van de grotten van Jean M. Auel!

Toen ik het eerste deel ooit in de bieb leende, verzekerde de baliemedewerkster me dat het een boek was om in één ruk uit te lezen. Ik kwam er echter niet doorheen. Ik moest enorm wennen aan die prehistorische wereld en mijn concentratievermogen was toen al niet je-van-het. Later probeerde ik het nog een keer en uiteindelijk werd ik gepakt door het verhaal. Deel twee blijft mijn favoriet. Deel vijf las lekker weg. En deel vier, Het Dal der Beloften, was zó dik, dat ik het jaren geleden letterlijk stukgelezen heb.

Stukgelezen
En nee: ik heb mijn haar nooit echt zo gedragen.

2 opmerkingen:

  1. hoi karin,
    we vroegen ons af,is dit een oude foto ?

    en succes met je bollen en knollen

    gr christel en bert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, C. en B., leuk dat jullie nog steeds meelezen! Die foto is zeker al van een jaar of 8 geleden. Als het er geen 9 zijn. Nog gemaakt met een webcam. :)

    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

    BeantwoordenVerwijderen