Op Twitter:

donderdag 10 maart 2011

Rattenplaag

Oh my God. Lees en huiver:
Australisch dorpje overspoeld met ratten en slangen

Nu voel ik me lichtelijk belachelijk als ik denk aan dat muisje dat ik gisteravond op straat zag lopen, richting buitenstaande vuilniszakken. Ik kwam net van Erik vandaan en liep snel terug. Ik overwoog mijn opties, want als ik de voordeur van mijn flatgebouw wilde openen, moest ik naast het vuilnis gaan staan.
"Jij zou nog over muren klimmen," lachte Erik, die zoals u weet vlakbij mij woont. Hij maakte muizengeluidjes. Inderdaad. Ik nam een deur eerder, zodat ik achterom kon. Langs de schuurtjes en via een andere ingang naar binnen. En nu hoop ik vanaf twee-hoog vurig dat de muizen, waarvan ik er op de begane grond en in de tuinen steeds meer zie, niet tegen de muren omhoog gaan klimmen.

3 opmerkingen:

  1. is maar goed dat je niet meer naar de videoclub gaat. Daar vliegen de muizen je bijna om de oren.Haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meen je dat nou? Zou wel een goede oefening zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marion heeft het zeker over vleermuizen?

    Ik heb nog nooit een muis tegen een muur zien klimmen, een rat echter wel... gruwel!

    BeantwoordenVerwijderen