Op Twitter:

maandag 3 oktober 2011

Eten en drinken

Gisteren schreef ik over de film Food Matters, die tot 8 oktober gratis te zien is. Hier is de video rechtstreeks te bekijken, zonder registratie (als het goed is): articles.mercola.com.
Iedereen die de Engelse taal machtig is, zou deze film moeten zien. Ik weet zeker dat u meteen plannen maakt om gezonder te gaan eten.

Over gezondheid en voeding gesproken: het is wat, met die verdraaide conclusies van de Wageningen Universiteit (WUR) waarbij de gunstige effecten van melk op zijn minst overdreven werden. Het onderzoek werd trouwens deels gefinancierd door de Nederlandse Zuivelorganisatie. Volgens een woordvoerder van de universiteit, die de nauwe banden met de industrie erkent, is dat echter niet van invloed geweest op de resultaten. Oh, gelukkig. Een pak van ons hart.

Over eten en drinken gesproken: ik ben best in mijn nopjes met de nieuwe tv-zender 24Kitchen die door Ziggo in het basispakket is gestopt. Rustgevende kook-tv waar je hongerig van wordt. Rudolph van Veen doet het erg goed, vind ik. Alle recepten zijn op de site terug te vinden en zo heb ik niet mee hoeven schrijven bij de uitzending en bereiding van dit gerecht: Falafel met salade en hoemoes. Hier komen die balletjes echter nog niet op tafel. Eerst moeten de groenten uit de tas van Odin namelijk op. Bloemkool en andijvie. Blèh. Nog maar een keer naar die film kijken dan. Want Food Matters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten