Op Twitter:

donderdag 13 oktober 2011

My Blackberry is not working...

Lang leve de techniek. Op Politiek24 is een debat gaande over Diginotar en de ICT-problemen bij de overheid. Op hetzelfde moment zitten al die Blackberry-bezitters met de gebakken peren verbindingsproblemen. En kampen fans van Apple met de vele foutmeldingen bij die grote, langverwachte iOS 5.0-update.

Toen mijn gloedjenieuwe iPad tijdens een vorige mislukte update min of meer overleed, wist zelfs de technische dienst geen raad en gaf een andere mee. Sindsdien zat ik met een update-angst. Maar vandaag moest en zou ik die angst overwinnen. Gewapend met een notitieblok las ik fora, bereidde ik voor, trotseerde ik error hier en error daar en werd ik één van de gelukkigen met een werkend iOS 5. Halleluja.

Appeltje eitje.

1 opmerking:

  1. Minister Donner kan niet nalaten te zeggen dat Blackberry-eigenaren nu weten dat ook buiten de overheid zulke problemen voorkomen.

    Verschil is echter dat de overheid over onze veiligheid waakt en mogelijke problemen altijd weggewuifd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen