Op Twitter:

vrijdag 7 oktober 2011

Niet vies van een hype

Jeroen Krabbé doet het, Martin Koolhoven doet het, Arie Boomsma durft er niet aan te beginnen en Charly Luske is zwaar verslaafd. Aan Wordfeud, het spelletje dat aan Scrabble doet denken en dat je via de telefoon tegen vrienden en (on)bekenden speelt, in een taal naar keuze. Dit zagen we in een uitzending van De Wereld Draait Door. Afgelopen week kwam ook het bericht dat een café in Zwolle de verslavende game verbiedt. Verdiept in het speelbord en letterplankje blijken mensen namelijk niet gezellig meer te zijn.

Ik heb een ander probleem. Ik speel Wordfeud al geruime tijd, maar ik kan niet winnen. Nu schijnen er cheats te bestaan, waardoor men zich zelf het hoofd niet meer hoeft te breken over die rotletters. Maar dat doen we natuurlijk niet. Wat wèl mag, is luisteren naar gevorderde spelers. En tot mijn vreugde stuitte ik gisteren op deze site: 15 Tips om te winnen met Wordfeud. Er is hoop! Dus komt u maar: mijn speelnaam is Nirakk. Met dubbel-k. Al dan niet goedgekeurd.

2 opmerkingen:

  1. Ik zocht juist iemand waarvan ik kan winnen, dus ik heb je zojuist uitgenodigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Nu ik heb toegegeven hier slecht in te zijn, willen ineens meer mensen tegen me spelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen