Op Twitter:

vrijdag 12 november 2010

An App a Day Keeps the Doctor Away

Het is geen geheim dat ik gek op games ben en daar graag over schrijf. Vooral voor de iPhone is veel leuks te krijgen, maar lang niet alle spellen zijn blijvertjes. Heel af en toe zit er echter een game tussen die niet meer weg te leggen is. Die ervoor zorgt dat de stroomkabel binnen handbereik blijft en binnenkomende telefoontjes weggedrukt worden. Voor deze games (en andere handige of grappige apps) had ik al een rubriek. Maar omdat niet iedere lezer zo'n iPhone-fanaat is als ik, èn omdat deze apps oprechte aandacht verdienen, heb ik een extra blog geopend. Ik zal daar regelmatig naar verwijzen. En het hier, op dit weblog, wat persoonlijker houden.

>> An App a Day Keeps the Doctor Away

Geen opmerkingen:

Een reactie posten