Op Twitter:

donderdag 4 november 2010

The bad times aren't so bad

Ik zei al een keer eerder dat ik niet zo'n Country-fan ben, maar soms is er een uitzondering. Zo kwam ik deze week via YouTube en Facebook in contact met J.D. Haring. Onderstaand nummer van hem vind ik heel erg mooi. Om bij weg te dromen, om onder mooie filmbeelden te horen, of om misschien zelfs op bepaalde momenten een traantje bij weg te pinken. De titel is natuurlijk geweldig. De slechte tijden zijn zo slecht nog niet.
Grappig detail: de lijndansers in silhouet.

(Met dank aan J.D. Haring)

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi nummer!
    Mijn ervaring is dat je na een slechte periode dubbel geniet van de goede periode. En een mens is veel flexibeler dan hij/zij denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies. Bovendien denk ik dat je veel meer gaat genieten van kleine dingen. Van grote ook, uiteraard. :)

    BeantwoordenVerwijderen